Ez a weboldal cookie-kat használ
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k (sütik) használatát.
×
MEGA
Kövessen minket!

Hívjon most +36 23 361 051

×
 x 

A kosár üres

Hírlevél

A Tudáskönyvkuckó webshop böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a webáruház használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket és adatkezelési elveket.

 

A megrendelt terméket az alábbi módokon veheti át:

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

 

Személyes átvétel:   2030 Érd, Budai út 20.

Telefonszám: +36 23 361 051

 

Kiszállítás:

A Pick Pack Ponton történő átvétel díja: utánvéttel 1050.-Ft

A Pick Pack Ponton történő átvétel díja: előreutalással 900.-Ft

Személyes átvétel Pick Pack Ponton, az ország több mint 1400 átvevőpontján, akár 0-24 órán keresztül.

A küldemények átadása/átvétele a Pick Pack Pont Árushelyeken

A csomag tartalmazza a számlát amely egyben a garancialevél is. A hálózatunkat alkotó Pick Pack Pont árushelyeken biztosítjuk a küldemények vásárlók általi átvételének lehetőségét. A vásárlók e-mailben, sms-ben kapnak tájékoztatást a csomag Árushelyre történő megérkezésétől. Az átadás / átvétel zárt elektronikus rendszerben történik.

Szállítási határidők

Budapesti árushely esetében a küldemények központi raktárunkban történő mennyiségi és minőségi átvételét követő munkanapon, vidéki árushely esetében: a küldemények központi raktárunkban történő mennyiségi és minőségi átvételét követő másodiik munkanapon.

Küldemény átadása a vásárlónak

Küldemény átadása annak a személynek történik, aki a a küldemény kiszállításától számított öt (5) munkanapon belül megjelenik, és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A vásárló, vagy annak képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen. Átvételkor a vásárlónak, vagy képviselőjének a nevét és lakcímét beazonosítható módon nyomtatott betűkkel is rá kell írni az elismervényre, az átvételt igazoló aláíráson túlmenően.

Utánvét kezelése

Utánvételes küldemények kezelését is vállaljuk,- készpénzes, illetve kártyás fizetéssel egyaránt.

Sprinter futárral történő házhoz szállítás: utánvéttel 1595.-Ft

Sprinter futárral történő házhoz szállítás: előreutalással 1200.-Ft

A csomag tartalmazza a számlát amely egyben a garancialevél is. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni a csomag sértetlenségét, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási folyamat

  • Csomagok elszállítása megbízónk raktárából vagy az általa megadott címről napi, heti vagy igény szerinti egyéb rendszerességgel
  • Csomagok érkeztetése, szükség szerinti csomagolása (külön megbízás alapján), nevesítése, szortírozása cégünk központi raktárában
  • A kapott adatok kezelése, kiszállítás előkészítése, átvételi elismervények nyomtatása
  • Csomagok házhoz-szállítása az átvételt követő napon illetve a kért szállítási határidő szerint
  • A kiszállítás sikerességét a csomag átvevője minden esetben aláírásával tanúsítja, az adatok feldolgozása után az átvételi elismervényt igény szerint továbbítjuk megbízónknak vagy megőrizzük azt.
  • Amennyiben az első kiszállítási kísérlet sikertelen volt, a szállító a megadott címen az ügyfél nevére szóló értesítőlevelet hagy, melyen szerepel a feladó neve, a szállítási kísérlet dátuma, ügyfélszolgálatunk és a szállító elérhetőségei. Az értesítőlevél segítségével a címzett újabb időpontot vagy esetlegesen címet egyeztethet ügyfélszolgálatunkkal, vagy szállítónkkal, így lehetőség van még akár aznapi átadásra
  • Sikertelen kézbesítés esetén minden esetben még legalább kétszer kíséreljük meg a kiszállítást
  • Ha a kiszállítás a háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az áru szállítását megbízónk által meghatározott ideig felfüggesztjük, és egy későbbi időpontban próbáljuk meg újra. Amennyiben a kiszállítás így is sikertelen, a csomag visszáruként kerül elszámolásra

 

 

A garanciára és az elállási jogra vonatkozó feltételeket az Általános szerződési feltételek menüpont alatt találja!

 


TOP